Sunday 4 May 2008

Lennuki pardalt


Veetsin kaks suurepärast nädalat Eestis. Lennates Estonian Air'iga Pariisist Tallinna ja tagasi panini tähele, et:

1. Charles de Gaulle'i-suguses lennujaamakolakas võib minna lennule jõudmisega kiireks isegi siis, kui saabuda kohale 2 tundi enne lennuaega. Estonian Air'i check-in toimub ühes lauas 4-5 teise lennufirmaga ja kui juhtub, et ühel ajal läheb mitme firma lend, läheb registreerimislaud üsna umbe. Väike kaos käib Prantsusmaal muidugi asja juurde.

2. Pariisi tagasi lennates oli neljandik nägudest samad, kellega olin lennanud Tallinnasse. Sealhulgas kaks valjuhäälset Vene karu, kes istusid mõlemal lennul täpselt minu taga asuvas reas ja tervitasid Tallinna sõnadega "Malenkii huinik Tallinn".

3. Nordea Panga juht Vahur Kraft lendab üksinda turistiklassis. Riigikogu liikmed Kalev Kallo, Tarmo Kõuts ja Imre Sooäär aga teevad end äriklassis tähtsaks. Muidugi, olla rahvaesindaja tähendab olla privilegeeritud. Riigikogulastele ei sobi lihtsate inimestega "turistikas" lennata. Pangajuhile aga küll.

4. 60-kroonine kanasalat Estonian Air'i pardal on maitsvam ja odavam kui enamus neid salateid, mida ma olen söönud Pariisis.

5 comments:

Anonymous said...

Estonian Airiga on see lugu muidugi, et kui võtta küll turistiklassi pilet aga toiduga, siis vabade kohtade olemasolul pannakse kõik söögi ettetellijad äriklassi istuma. Ma muidugi ei tea, kui täis sinu lennud olid, aga riigikoguliikmed võisid lihtsalt toidu ka piletiostmisel tellida.

Anonymous said...

A posle budet bolshoi huinik Pariz.

kb said...

tule kottu ära, ma teen sulle väga hea kanasalati. ja isegi 60 krooni ei küsi. aint 25 :P

Anonymous said...

Hei

Anonymous said...

Tere Artur,

Olen lugenud Sinu artikleid palju ja pean tunnistama et need meeldivad mulle väga!
Tervitades onutûtar Soomest